Żywność dla zwiększenia niskiego testosteronu

Żywność dla zwiększenia niskiego testosteronuLudzie z niskim testosteronem może być w stanie podnieść ich poziom przez spożywanie niektórych pokarmów, takich jak imbir, tłuste ryby, i niektóre warzywa.

Testosteron jest męski hormon płciowy, który odgrywa rolę w płodności, funkcji seksualnych, zdrowie kości, i mięśni masa.

Poziom testosteronu osoby spadnie naturalnie z wiekiem — o 1 do 2 procent rocznie — ale niektóre schorzenia, wybory stylu życia, i inne czynniki mogą wpływać na ilość tego hormonu w organizmie.

Niektóre zabiegi medyczne mogą podnieść niski poziom testosteronu, zwłaszcza u młodszych mężczyzn, ale osoba może również zachęcić organizm do produkcji więcej dokonując pewnych zmian w diecie i stylu życia.

W tym artykule, możemy wymienić najlepsze żywności dla zwiększenia poziomu testosteronu, który odpowiada za wysokie libido. Opisujemy również produkty do uniknięcia i inne sposoby zwiększenia produkcji testosteronu.

Top 8 żywności zwiększenie testosteronu

Osoba z niskim testosteronem może korzystać z próby:

imbir

Imbir może pomóc zwiększyć poziom testosteronu i poprawy płodności męskiej.

Ludzie użyły imbir do celów leczniczych i kulinarnych przez wieki. Współczesne badania wskazują, że ten korzeń może poprawić płodność u mężczyzn.

Według ustaleń z 2012 badania, biorąc codziennie suplement imbir dla 3 miesięcy zwiększony poziom testosteronu przez 17,7 procent w grupie 75 dorosłych mężczyzn uczestników z problemami płodności. Autorzy sugerują, że imbir może również poprawić zdrowie plemników w inny sposób.

Autorzy badania z 2013 raport, że imbir zwiększony poziom testosteronu i przeciwutleniacz w modelu szczura cukrzycowa w zaledwie 30 dni.

białko

Ostery zawierają więcej cynkowego na porcję niż jakakolwiek inna żywność – i cynkiem jest ważne dla zdrowia plemników i funkcji rozrodczych.

Mężczyźni z ciężkim niedoborem cynkowym mogą rozwijać hipogonadyzm, w którym organizm nie wytwarza wystarczającej ilości testosteronu. Mogą również wystąpić impotencja lub opóźniona dojrzewanie płciowe.

Ludzie mogą również znaleźć mineralnych w:

  •     inne skorupiaki
  •     czerwone mięso
  •     Drobiu
  •     Fasola
  •     Orzechy

Ważne jest, aby pamiętać, że cynkiem i miedzi konkurować do absorpcji. Dbać przy wyborze suplementów, aby uniknąć spożywania zbyt dużo albo mineralnych.

Osób z niskim testosteronem może być w stanie podnieść ich poziom poprzez spożywanie niektórych pokarmów, takie jak imbir, tłuste ryby i niektóre warzywa.

Testosteron jest męskim hormonem płciowym, że odgrywa rolę w płodności, funkcji seksualnych, bone zdrowia i masy mięśniowej.

Poziom testosteronu osoby spadnie naturalnie wraz z wiekiem — przez 1 do 2 procent rocznie — ale niektóre choroby, styl życia i inne czynniki mogą wpływać na ilość tego hormonu w organizmie.

Niektóre metody leczenia może podnieść poziom niski poziom testosteronu, zwłaszcza u młodych mężczyzn, ale osoba może również zachęcić organizm wytwarza więcej, wprowadzając pewne zmiany diety i stylu życia.

W tym artykule podajemy najlepsze żywności na zwiększenie poziomu testosteronu. Opisujemy również produkty, aby uniknąć i inne sposoby na zwiększenie produkcji testosteronu.

Top 8 zwiększenie testosteronu żywności

Osoby z niskim testosteronem może korzystać z stara:

imbir

Imbir może pomóc zwiększyć poziom testosteronu i poprawy płodności u mężczyzn.

Przez wieki osób używa imbir w celach leczniczych i kulinarnych. Współczesne badania wskazuje, że ten korzeń może poprawić płodność u mężczyzn.

Zgodnie z wynikami badania 2012 biorąc codziennie imbir suplement przez 3 miesiące zwiększony poziom testosteronu o 17,7% w grupie 75 dorosłych uczestników mężczyzn z problemami płodności. Autorzy sugerują, że imbir może także poprawić zdrowie plemników w inny sposób.

Autorzy badania z 2013 raportu, że imbir zwiększony poziom testosteronu i przeciwutleniacz w modelu szczurzym cukrzycowej w zaledwie 30 dni.

ostrygi

Ostrygi zawierają więcej cynku porcji niż inne żywności — i cynk jest ważne dla zdrowia i reprodukcyjnego funkcji nasienia.

Mężczyźni z niedoborem cynku ciężkie mogą rozwijać hipogonadyzmu, w której organizm nie produkuje wystarczającej ilości testosteronu. Oni również mogą wystąpić impotencja lub opóźnione dojrzewanie płciowe.

Ludzie mogą również znaleźć mineralnych w:

  • inne skorupiaki
  • czerwone mięso
  • drób
  • fasola

orzechy

Ważne jest, aby pamiętać, że cynk i miedź konkurować dla absorpcji. Należy zachować ostrożność podczas wybór suplementów, aby unikać spożywania zbyt dużo, albo mineralnych.

granaty

Granat jest odwieczne symbolem płodności i funkcji seksualnych, a jego poziom przeciwutleniaczy może wspierać serca zdrowia i redukcji stresu.

Wyniki badań z 2012 wskazują również, że granat może zwiększyć poziom testosteronu u mężczyzn i kobiet. Sześćdziesięciu zdrowych uczestników pili sok z granatu czysty przez 14 dni, a naukowcy przetestowali poziom testosteronu w ich ślinie trzy razy dziennie.

Na koniec okresu badania zarówno mężczyzn jak i kobiet uczestników wyświetlane średni wzrost 24 procent w ślinie testosteronu. One również doświadczyło poprawę nastroju i ciśnienie krwi.

mleko roślinne

Ufortyfikowanych roślin mleka jest zdrowe źródła witaminy d.

Witamina D jest niezbędnym składnikiem odżywczym, a wyniki badań od 2011 roku sugerują, że może to zwiększyć poziom testosteronu u mężczyzn.

To ważne pamiętać, że dawki w tym badaniu był 3,332 jednostek międzynarodowych (IU) witaminy dziennie, co znacznie przekracza 400 IU codziennie zalecane dla osób zdrowych.

Podczas ekspozycji na słońce jest jednym z najlepszych sposobów, aby uzyskać witaminy D, nie każdy może spędzić tyle czasu na zewnątrz w słoneczny dzień. W przeciętnej diety amerykańskiej wzbogacanej żywności dostarczają większość witaminy D.

Wiele roślin mleka, takie jak te z migdałami, soi, konopi i lnu, zawierają 25 procent osoby witaminy D wymogu na porcję. Jednak zawsze warto zweryfikować zawartość składników odżywczych, sprawdzając etykietowania.

Badania ma wyrażać się obawy, że soja obniża poziom testosteronu — większość dowodów pokazuje, że sojowe nie ma tego efektu.

Ponadto niektórzy producenci wzmocnić następujące witaminy D:

  • mleko i przetwory mleczne
  • sok pomarańczowy
  • zbożowe

Środowisko medyczne nie jest przekonany, że witamina D zwiększa poziom testosteronu u zdrowych ludzi. Na przykład badania od 2017 roku, wykazały, że witaminy miał taki wpływ.

Ważne jest, aby pamiętać jednak, że uzyskanie wystarczającej ilości witaminy D codziennie ma zasadnicze znaczenie dla ogólnego stanu zdrowia.

liściaste warzywa zielone

Warzywa, takie jak szpinak, boćwina, a kapusta są bogate w magnez, mineralne, które mogą zwiększyć poziom testosteronu w organizmie.

Autorzy badania od 2011 stwierdzili, że suplementacja magnezu przez 4 tygodnie monitowany o wzrost poziomu testosteronu, siedzący tryb życia uczestników i tych, którzy byli sportowcy. Wzrost testosteronu była większa, jednak w aktywnych uczestników.

Inne dobre diety źródłem magnezu są:

  • fasola i soczewica
  • orzechy i nasiona
  • pełnoziarniste

tłustych ryb i oleju z ryb

Departament Rolnictwa Stanów Zjednoczonych polecam, że ludzie jedzą owoce, dwa razy w tygodniu. Tłuste ryby może być szczególnie korzystne, ponieważ są one bogate w kwasy tłuszczowe omega-3. Osoby można również zwiększyć ich poziom kwasów tłuszczowych biorąc olej z ryb lub suplementów omega-3.

Wyniki badania zwierząt na bazie od 2016 r. wskazują, że olej z ryb może zwiększyć jakość nasienia i stężenia testosteronu u psów poprzez poprawę ich profili kwasów tłuszczowych. Badania na myszach poinformował podobne wyniki.

Ryby, które są bogate w kwasy tłuszczowe omega-3 Przykłady:

  • Makrela Atlantycka
  • śledzia
  • Łosoś
  • sardynki
  • Pstrąg

oliwa z oliwek

Oliwa z oliwek jest podstawą diety śródziemnomorskiej, która może mieć wiele korzyści dla zdrowia, tym mniejsze ryzyko chorób serca i nowotworów.

Olej jest bogaty w jednonienasyconych i witaminy E, przeciwutleniacza. Te czynniki, które przyczyniają się do korzyści dla zdrowia żywności.

Extra virgin oliwa z oliwek może także poprawić męskiego zdrowia reprodukcyjnego. Wyniki na małą skalę badania wskazują, że olej może zwiększyć poziom testosteronu w surowicy u zdrowych dorosłych mężczyzn.

Uczestnicy zapoznali się również wzrost hormonu luteinizującego, który pobudza komórki w jądra do produkcji testosteronu.

cebula

Cebula może dostarczyć wiele korzyści dla zdrowia, od wspierania serca na odchudzanie talii. One są również dobrym źródłem wielu składników odżywczych i przeciwutleniaczy.

Ponadto cebuli może zwiększyć niski poziom testosteronu. W badaniu z 2012 z modelu szczurzym naukowcy odkryli, że dzienne spożycie soku świeże cebula 4 tygodnie znacznie wzrosły całkowitego testosteronu w surowicy.

Jednakże określenia efektów u ludzi wymaga dalszych badań.

Dodaj komentarz